niedziela, 22 listopada 2015

Ojejku... Znowu to samo ;(

Znowu to samo. Mija już któryś z kolei weekend, a rozdziału jak nie było, tak nie ma. Mam teraz na głowie mnóstwo spraw, w tym szkołę, która po prostu rozwala moją psychikę. A niech cię licho bierze Liceum. Niby miało być tak dobrze w słynnym High School, a tu lipa.
Do tego oczywiście dochodzi jeszcze kwestia kolegi, który troszeczkę namieszał i naruszył mój codzienny spokój... O ile tak to mogę nazwać.
Nie wiem, kiedy będzie nowy rozdział. W przyszłym tygodniu w szkole piszą próbne matury i mam tylko 4 lekcje (tzw. Bloki tematyczne) no i mam nadzieję, że uda mi się coś wtedy napisać i dodać w ostatni weekend listopada.
Jezu, to już zaraz koniec tego miesiąca. Potem tylko grudzień - kolejna rocznica bloga, Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok. Ten czas jednak szybko leci. Mam nadzieję, że nim się obejrzę, będzie już lato i moje kochane wakacje <3
Naprawdę Was przepraszam za ciągły brak Rozdziału 88. Jest mi z tego powodu naprawdę przykro, bo chcę usiąść i go napisać, ale nie mam na to czasu.
Wybaczcie mi to ;)
Trzymajcie się kochani!
Do napisania
Buziaczki xoxoxo
~Wasza Julia <3

27 komentarzy:

  1. Rozumiem cię. Czekam cierpliwie :D :*
    Pozdrawiam Nataly :-) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale Cie rozumiem . Tez jestem w 1 klasie szkoły sredniej. Jedna wielka tragedia... Ale wtorek, środa, i czwartek próbne matury i na 9;50 *,* . Także nie stresuj sie tym, a rozdziałem zajmij się tylko jak będziesz miała czas ;)
    Pozdrawiam :*
    -Paulina Modrzejewska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiemy cie.
    Ja to dopiero jestem w 2 gimnazjum i napewno nie mam tak jak ty, ale chociaż w połowie wiem jak sie czujesz.
    Nie przejmuj sie tym że już troche, troche nie ma rozdziału. To nic :)
    Napisz kiedy znajdziesz czas, szkoła i życie jest ważniejsze.
    To jasne że nie będziesz robiła nic innego, tylko pisała dla nas rodziały!
    Pozdrawiam, Oliwia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy !! :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z ciebie blogereczka ja wale każdy ma naukę i wg ale jeżeli się czegoś podjęłaś to powinas tego pilnować boże ale mnie takie osoby denerwują. Przepraszam i wymyślasz tysiące powodów żeby każdemu było Cie szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam obojętnie kto jak sobie o myśli, ale to już przesada.
      Po pierwsze: pisze takie posty, aby poinformować i wyjaśnić dlaczego nie ma rozdziału, a nie żeby ludziom było mnie szkoda. Do tego muszę uzasadnić takie zawieszenie argumentami, na cholerę mam wymyślać "tysiące" powodów? Nie mam na takie gierki czasu i tyle.
      Po drugie: wiem ze naukę ma każdy, ale każdy inaczej do tego podchodzi. Jeden chce po prostu zdać do kolejnej klasy w liceum, a drugi ma większe ambicje i pracuje na wyższe wyniki w nauce. Ja właśnie jestem tą drugą osobą. Zależy mi na edukacji. W przyszłym roku szkolnym nie będę już nic pisała na bloggerze, dlatego że zabieram się już poważniej za działanie w kierunku studiów. Zapisuje się na zajęcia z rysunku na Politechnice Gdańskiej i nie będę już miała wgl czasu na opowiadania.
      To nie jest tak ze wgl nic nie pisze aktualnie. Codziennie staram się coś wymyślić i zapisać choć kilka zdań.
      Poza tym jeżeli ja ci nie odpowiadam, to nikt cię tutaj na siłę nie trzyma. A jak mówi mój nauczyciel matematyki "Nikt nas tutaj nie zaciągnął siłą"
      Także dziękuję za twój komentarz.
      ~Julia

      Usuń
  6. Rozumiem i poczekam cierpliwie tyle ile będzie trzeba.
    Mam nadzieję, że u Ciebie niedługo będzie ok.
    W końcu są rzeczy ważne i ważniejsze :3
    Pozdrawiam,
    Inna

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwny anonimek!
    Czekam na next ;)
    Ale oczywiscie sie nie śpiesz, będziemy czekać'

    OdpowiedzUsuń
  8. nie chce ci nic zarzucac, ale moglabys pisac nawet krotkie rozdzialy. nawet okolo 60 slow :P nas to ucieszy a Tb bedzie lepiej i uzupelni to pustki tutaj. pozdro xd :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurwa serio ja pierdole jesteś zenująca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie deklu

      Usuń
    2. Dziwaku ogarnij się!
      Niektórzy wolą mieć więcej dobrych ocen, niż rozdziałów !
      Sam jesteś żenujący...

      Usuń
  10. Kiedy nowy ?? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. We wtorek mija miesiąc :( a rozdziału dalej nie ma :'(

    OdpowiedzUsuń
  12. A teraz, w święta dodasz może nowy rozdział?
    Pozdrawiam, powodzenia w szkolr ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to że coś....xD
      Ale to chyba nasne że w święta nie bd pisała rozdziału.
      Pozdrawiam, Maie ;**

      Usuń
  13. Poczekamy tyle ile będzie czekać. Napewno ja i Ci którzy naprawdę kochają twojego bloga
    Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile jeszcze mamy czekac ? Moglabys przynajmniej napisac ze nie mozesz teraz dodac czy cos takiego...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi usunęło mi się ...
      Jak ja to!?
      A chciałam tylko napisać po raz setny ( bo jest sporo moich komów w tym poście) że masz się nie śpieszyć, i nie słuchać niektórch anonimków bo tamci są dziwni i wgl, no i że cierplowe czekam!
      A te anonimki co piszą że jesteś żenująca, no to czemu nie założą konta i same nie zaczną pisać!?
      Wtedy może by zrozumieli że człowiek raz ma czas bo ma mniej kartkówek, i zadań. Albo jest chory ale ma siłę coś napisać.
      A raz człowiek ma mnóstwo zadania, kartkówek, i może być chory i nie mieć na nic siły. Teraz były święta i w ogóle...
      No nic...czekamy ;**

      Maie

      Usuń
    2. Hehe 7 moich komów z tym łącznie 8.
      No wiem:
      8!? Wtf!?

      Usuń
  16. Cześć :D
    Ogólnie to Twojego bloga uwielbiam jest cudowny i bardzo ciekawy. Czytałam go nawet kilka razy od początku XD Masz talent i życzę weny! Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział <3
    Pozdrawiam
    -Zwariowana

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczęłam czytaĆ twój blog kilka dni temu i nie mogłam się odciągnąć. Bardzo mi się podoba. Uwielbiam go czytaĆ
    Ktoś zajży do mnie? Marzenia14.blogspot.com
    Dopiero siĘ rozkręcam. A twój blog jest nieziemski

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś już tutaj, to znaczy że przebrnąłeś/aś przez moje wypociny. Napisz coś, by wyrazić swoją opinię. Będę bardzo wdzięczna 😘
~Julia