środa, 27 sierpnia 2014

Pomysły i ogłoszenia parafialne!

Wiecie co, tak sobie pomyślałam (ja i myślenie), żeby do tego opowiadania dodać coś, co raczej nigdy nie pojawia się w blogach o R5, a mianowicie taka jakby patologia, haha (nie wiem co mnie naszło). Ale nie, że np. ojciec bije syna i takie inne bzdety, ale np. całowanie się z własną siostrą, albo coś takiego. Takie troche dziwne.
Wyobraźcie sobie, że np nawalony w trzy dupy Riker/Ross/Rocky całuje się z własną siostrą, którą jest of course Rydel.
Co o tym sądzicie? Myślę nad takim czymś i chcę wiedzieć czy to nie jest za straszne. Jeżeli dużej ilości osób ten jakże zwariowany pomysł nie spodobałby się, to nię będzie takiej patologii :)
Na ten pomysł wzięło mnie jakieś kilka minut po tym jak przeczytałam bloga Suzi i Mack Let Me Be Your Superhero. Taka tam inspiracja <3
A teraz troszku ogłoszeń parafialnych. Ekhem...
♥Rozdział się pisze, podkreślam "pisze". Nie wiem kiedy będzie, ale na stówe przed rokiem szkolnym (Brrrr, szkoła ;/).
♥Dużo osób pyta się mnie "Co z Magdą?", "Napisz w końcu coś o Madzi!" i te inne. Kochani, w rozdziale 52 będzię Magda...wirtualnie :) Co nieco się wyjaśni.
♥Chcę Was powiadomić, że z racji tego że rozpoczyna się rok szkolny, a ja idę do klasy trzeciej gimnazjum, będę miała sporo na głowie: bierzmowanie, egzaminy, konkursy przedmiotowe, dodatkowe zajęcia w szkole, kartkówki,  sprawdziany i pytania wszelkiej maści (po cholerę one są) nie będę miała czasu na pisanie. Postaram się dodawać mniej więcej 3 rozdziały miesięcznie, ale nic nie obiecuję. Oczywiście we wszelakie przerwy postaram się to nadrobić, no ale zobaczymy jak to będzie... Nie wpominam o moim drugim blogu, którego teraz ledwo ogarniam. Z całego serca dziękuję mojej kochanej Sylci, z którą muszę się kiedyś spotkać. Myślę, że ta współpraca nie ma sensu i usunięcie lub roczne zawieszenie drugiego bloga jest nieuniknione. Przykro mi.
No to wsio.
Piszcie w komentarzach, czy chcecie taką patologię, czy nie za bardzo Wam się to podoba.
Trzymajcie się ciepło moje misiaki kochane!
~Julia

24 komentarze:

  1. to by było świetne :3 tak sobie wyobraziłam jak Mark bije synów :3 no i całowanie z siostrą :3 i spokojnie, 3 gimnazjum tylko wydaje się taka straszna a tak naprawdę jest chyba jedną z przyjemniejszych klas :) (akurat to wiem bo już mam WSZYSTKIE klasy za sobą :P) ale rozumiem, że możesz nie mieć czasu i nie będziesz tak często pisać :) szkoda mi Twojego 2 bloga ;c bardzo mi się podobał :D na rozdział czekam z niecierpliwością, życzę weny i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie. Damy rade z tym blogiem. Ja z wszystkiem daje rade. Łuczakowie się nie poddają.
    Co to patoli.
    Twój blog twoje decyzje ofkors :D
    ale jak sie pytasz myślę, ze charakter bloga jest idealny i patola w stylu... patoli? nie będzie tu pasowała, ale w sumie to jest twoje więc mozesz robić co chcesz jak kazdy
    i tak musismy sie spotkać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO Dziękujemy <3 Wiele dla nas znaczy promowanie naszej patologii <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahahah taka patologia, że ktoś kogoś bije za coś, czy tak bez powodu?
    Mogę ci powiedzieć, że lubię jak jest jakaś patologia (widać po moim opowiadaniu, jak Ross wiąże Nine, albo ją bije) . A więc o biciu nic, ale z tym pocałunkiem to bardzo dobre ;3 Tylko ja posunęłabym się dalej, np. Rocky będzie się dobierał do Rydel (też nietypowe :D)
    A jeszcze inny temat...Niech Gavin pomiesza w życiu Ross'a i Emmy ;3 czas na jakiegoś chłopaka :D
    ~Alex <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Gavinem mam już wszyściutko pięknie obmyślone. Będzie się działo, ale narazie dam się trochę Romnie nacieszyć ich związkiem <3
      ~Julia

      Usuń
    2. No raczej, niech się nacieszą sobą rozdział, może dwa i nagle buuum :D i Gavin hahah. Czy tylko ja lubię jak są problemy i komplikacje, a nie samo love story? XDD Na pewno nas zaskoczysz tymi swoimi pomysłami, w końcu to ty heheh <3
      ~Alex

      Usuń
  5. Haha Wiesz jakie jest moje zdanie ;3 Dla mnie jak najbardziej może być taka akcja :) Będzie można się nieźle pośmiać ;p Ale, że nasz blog inspiracją to mnie zaszokowałaś (oczywiście pozytywnie). Jest nam z tego powodu STRASZNIE miło ;3 A co do rozdziałów w czasie roku szkolnego nie przejmuj się myślę że większość osób to zrozumie w końcu każdy wie ile jest w tedy pracy ;**
    Pozdrowionka ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Misie to szczerze nie podoba
    Wole takiego bloga, ale jak bedzie wiecej za to i tak dalej bedze czytac bo kocham tego bloga. A co do szkoly znam ten bol tez ide do trzeciej klasy gimnazjum wiec cie rozumiem.
    Czekam na next. Pozdrawiam
    Agata :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem za patologią! (jak to idiotycznie brzmi :P)

    OdpowiedzUsuń
  8. ~Sparrow Lynch

    Pomysł dobry, ale to nie oznacza, że nigdzie indziej go nie ma xDDDDDDD Nikt nie jest w stanie ogarnąc wszystkich blogów o R5 i A&A. Ale chętnie poczytam o całujących się Rikerze i Rydel ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem za ;3 Będzie ciekawie <3
    A co do 3 klasy gimnazjum... Też idę i się boję ;o
    Ale jestem z Tobą duchowo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Noo może być odrobinę ale bez przesady

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się ten pomysł nie za bardzo podoba. Twoje opowiadanie jest świetne i nie trzeba go zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Patologia - stanowczo na NIE. Jak to do siebie dodasz to ten blog straci co nieco :C Eh całowanie jeszcze by uszło ale +18 (tak jak na blogu Let Me Be Your Superhero ) to coś czego nie akceptuje i źle mi się to czyta :| Pewnie masz w dupci moje zdanie no ale ;p

    Mam nadzieję,że rozbudujesz tego bloga o nieco inne sceny niż te związane z patologią. Blogi mają rozbawiać, zachęcać do czytania a nie ,,uczyć" takich rzeczy xd Dobra, wiem i tak już masa nastolatek (co ja gadam, masa DZIECI) uważa,że wie wszystko o świecie i dla nich to czysta zabawa a potem wychodzi na to,że dziewczyna w wieku 13 lat zaszła w ciąże -_- Dla minie to chore i wplatanie tu nieprzyjemnych rzeczy będzie na ogromny minus.

    Co do Madzi - no w końcu ! :D Czekam z niecierpliwością na nexta :D Ja jeszcze wrzesień w domku to będzie mi się nudzić bez nextów na Twoim blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Patologia - Jak najbardziej ;] Zawsze lubiłam takie blogi ^^ Jak napisałaś o tym całowaniu to aż sobie to wyobraziłam xD A co do tego że rozdziały będą 3 na miesiąc to rozumiem. Mimo że ja ide teraz do 1 gimnazjum to mam podobnie. Bo mam szkołe + 3 rok w szkole muzycznej cyklu 4 letniego i też mi ciężko dołączyć pisanie : / No ale już nie mogę się doczekać rozdziału ;* - Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ogólnie sobie lubię poczytać o patologii, ale nie na Twoim blogu. Przepraszam, ale on podoba mi się taki, jaki jest i nie chciałabym, żebyś Go zmieniała. Ja kocham takie książki patologiczne, blogi niby też, ale Twój jest taki wspaniały, że no...po takim czymś może stracić. To moje zdanie, nie musisz Go popierać, ale wiesz :C A, no i dodałaś to samo na grupę, więc już wiem, kim jesteś hahaha xD <3 Uwielbiam Twojego bloga, nic nie zmieniaj, proszę ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha! Pomysł Hmmm... Świetny! Normalnie.... wow! Ale ja bym to bardziej zrobiła pomiędzy Emmą, a Sebą, ale to twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem za tym aby była patologia, będzie śmiesznie. Nie musi być tylko takie dramatyczne albo miłosne.
    Ps. Masz boskiego bloga.
    http://por-siempre-na-zawsze.blogspot.com/ Mam prośbę, mogłabyś wejść na mojego bloga i dać swoją opinię lub polecić go? Ja polecę twojego.
    Miłego dnia :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Czemu nie,możesz napisać o całowaniu się Rikera i Rydel,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Sorki jeśli pospieszam ale kiedy next?

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś już tutaj, to znaczy że przebrnąłeś/aś przez moje wypociny. Napisz coś, by wyrazić swoją opinię. Będę bardzo wdzięczna 😘
~Julia