sobota, 12 września 2015

Przepraszam! ;(

Ile to czasu nie ma nowego rozdziału? Trzy tygodnie? Czy już miesiąc?
Bardzo Was za to przepraszam! Nie mam teraz kompletnie czasu na cokolwiek poza nauką. Jestem teraz w liceum... Nowa szkoła, nauczyciele, towarzystwo. Tyle się dzieje, że nie wiem, gdzie podziały się te pierwsze dwa tygodnie września. Jestem nieźle zabiegana i staram się to wszystko jakoś ogarnąć, ale nie za bardzo mi to wychodzi. Dowodem jest ciągły brak rozdziału 83.
Szczerze? Nadal nie mogę Wam powiedzieć, kiedy on będzie. Może za tydzień? Może nawet za dwa.
Myślałam, że zakończę to opowiadanie na początku tego roku szkolnego. Nie udało mi się to xD Mam wrażenie, że dobrniemy do drugiej rocznicy tego ff. Haha ;)
W tej notce to wszystko... A Wy do której klasy teraz poszliście? Pochwalcie się w komentarzach :D
Trzymajcie się!
Buziaczki ;**
~Wasza Julia

13 komentarzy:

  1. Skąd ja to znam? Mimo, że jestem trochę od Ciebie młodsza (2 klasa gimnazjum) to też odczuwam już "uroki" roku szkolnego. W czwartek mam powtórzenie z fizyki, sprawdzian z biologii i przemowę z polskiego -.-
    Jakbyś zakończyła tego bloga na początku roku szkolnego, to bym Cię dorwała i zatłukła kapciem! XD Ale nie pozostaje mi nic innego jak czekać na nexta :3
    Pozdrawiam,
    Inna

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się znam ten ból ja też nw co mam robić bo jest tego tyle :/ Ja jestem w 1 klasie technikum :)
    Poczekam na rozdział ile będzie trzeba na nie warto czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę brakuje mi Twoich rozdziałów, ostatnio myślałam nawet, kiedy się cuś nowego pojawi. Ale za chodzenie do szkoły winić Cię nie mogę, w pewnym sensie Cię rozumiem. U mnie też nie było żadnego oszczędzania, jak to ujęła moja nauczycielka "dopiero dwa tygodnie, a już czuję się jak w drugim miesiącu". Ja za rok do liceum, a nawet profilu nie wybrałam ;p Życzę więc powodzenia zarówno w szkole jak i w pisaniu, a jeśli znajdziesz chwilę wolnego między odrabianiem zadań a nauką, to zapraszam do mnie :)
    r5-wildhearts.blogspot.com

    ~JuLien

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż trudno, ale cię rozumiem ja teraz jestem najstarsza w szkole, bo 3 gimnazjum i mnóstwo nauki zajęć dodatkowych itd. Chociaż złapałam juz dwie 5!
    Tęsknię za tym humorem w twoich opowiadaniach. Ale mam podobnie u mnie znowu nie będzie rozdziału :(
    Ach ta szkoła!
    Ehh ta 3 gimnazjum!! :) egzaminy nie fajnie
    Czekam jednak cierpliwie!
    Pozdrawiam Nataly :-) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż....
    Czytam twojego bloga i jest wspaniały!
    Jeśli już ze wszystkim się uporasz i znajdziesz czas to zapraszam do siebie!


    http://lauramaranor5andsheslife.blogspot.com/2015/08/rozdzia-7.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to skądś .. :/ Od września chodzę do Technikum ^^ I powiem szczerze ... Gimnazjum a technikum to zupełnie inna bajka. Wszyscy tacy dorośli i wysocy a ja taka mała xDD i przede wszystkim jest dużo, dużo więcej nauki :/ .. jest tak mało czasu na cokolwiek ..... ale, DAMY RADĘ! PRZETRWAMY TEN ROK SZKOLNY ! DACIE WSZYSCY RADĘ ! :D A ja czekam oczywiście, zniecierpliwiona na nexta *.*
    Pozdrawiam ;*
    ~Paulina Modrzejewska

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w drugiej klasie gim a juz w szóstej klasie nie mialam czasu na pisanie.... Co dopiero teraz.... Albo co Ty masz....
    Weny i czasu na pisanie!
    Pozdrawiam!

    -Wika aka ponczek

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem to :)
    Ja jestem w 1 gimnazjum.
    Czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic sie nie stało :D
    Przecież to nie twoja wina :) :*
    (Od zawsze sądziłam , że szkoła to dzieło szatana-,- -,-)
    No ale co zrobisz ? :p nic nie zrobisz ... ŻYCIE :P
    No nic będe czekac na nexta tyle ile bedzie trzeba :* :D
    Życze powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piszesz naprawdę wspaniałe rozdziały i już z niecierpliwością czekam na kolejny ale oczywiscie cię rozumiem szkoła mi też już daje swoje znaki (sprawdziany, kartkówki, definicje na pamięć) i to, że chodzę do 3 klasy gimnazjum jeszcze bardziej zabiera mi czas, bo już od 2. września nauczyciele już nas męczą przygotowaniami do kwietniowego egzaminu. Powodzenia i czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah ja w tym roku w pierwszej gimnazjum haha. Nie przejmuj się a na rozdział zaczekamy
    ~Paula

    OdpowiedzUsuń
  12. 4 technikum..... :( też od samego początku mam duuuuużo nauki. Do tej pory miała 1 sprawdzian, 2 kartkówki, a przede mną jeszcze 4 kartkówki i 2 sprawdziany. I nie martw sie.... Na nexta moge długo czekać u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 4 technikum... Nie dosc ze egzaminy zawodowe to jeszcze matura...masakra po prostu. Tyle nauki a jeszcze wiecej przede mna ;( na rozdzial na twoim blogu warto czekac ;*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś już tutaj, to znaczy że przebrnąłeś/aś przez moje wypociny. Napisz coś, by wyrazić swoją opinię. Będę bardzo wdzięczna 😘
~Julia