środa, 29 kwietnia 2015

Notka: "Co się dzieje?!"

Kochani, co sie dzieje?! 
Czy widzicie ilość komentarzy pod Rozdziałem 70? Spadła prawda? Kiedyś było ponad 45 komów i wściekaliście się, że wciąż nie ma nowego posta... Ja teraz nie jestem wkurzona, ale za to smutna. Wyświetlenia spadły, ilość komentarzy spadła... Ja mam pytanie. Co się dzieje? Opowiadanie się znudziło? Powiedzcie mi szczerze... Wszyscy. Czy to opowiadanie się już wypaliło? Ja to tak odbieram. 
Wcześniej w ciągu 24h rozdział dobijał do 300 wyświetleń. Rozdział 70 w ciągu 3 dni ledwo dobija do 250. Jest mi naprawdę przykro, bo staram się dla Was pisać, a według wyswietleń mało osób czyta. 
Napiszcie mi co się dzieje, bo ja nie wiem.
~Wasza smutna Julia


27 komentarzy:

  1. ten blog jest suuuper

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, to dosyć duży spadek. Ja też nie zawsze mam czas, ledwo co wyrabiam u siebie z rozdziałami...Koniec roku prawie, dużo sprawdzianów/popraw itp. Ale wiesz co? Ilość komentarzy nie świadczy o tym, jak piszesz, bo wierz mi bądź nie, ale jesteś jedną z lepszych pisarek z R5 Family i ja uwielbiam Twoją twórczość. W weekend znajdę czas, skomentuję rozdział 70. Nie martw się, kochana, ja nadal jestem z Tobą ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. blog jest naprawdę niesamowity tak samo jak kiedyś... nawet lepszy, tylko może nie wszystkim chce się komentować..
    tw blog jest super naprawdę.. :)))))))) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest niepowtarzalny i nigdy sie nie wypali- tego jestem pewna
    Zgdzm sie z VeronicąFenty
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie blog bardzo sie podoba.....
    Tez tego nie rozumiem
    Mam nadziej, ze to wszystko wroci z powrotem
    Powodzenia xx

    ~Wika aka ponczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog jest ekstra ♡
    Nie przejmuj się małą ilością kometarzy pewnie nie maja czasu zajrzeć. A jeżeli ktoś się znudził twoim blogiem W CO WĄTPIE bo masz ogromny talent to nie wie co traci ♡
    Życzę dużo weny ♡♡♡♡♡♡♡
    I jeszcze raz nie przejmuj się :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra, ja będę tą złą i postaram się naświetlić sytuacje jsk ja ją widzę.
    Stawiam, że przynajmniej 1/5 twoich czytelników ma w pasku w przeglądarce specjalny folder z opowiadaniami. Tak jak ja. Czyli, że sprawdza sobie co jakiś czas jakiegoś bloga czy jest nowy rozdział. Zazwyczaj, dla wygody, blogi z często dodawanymi rozdziałami są na górze, a
    później te, które rzadziej dodają nexty. Te 'częste' sprawdza się np. codziennie, a te
    'rzadkie' co tydzień, dwa... Ostatnio
    dodawałaś rzadziej rozdziały, czego nie
    mamy ci za złe ( hello! Masz własne życie!)
    , więc wszyscy przenieśli twój blog na dół
    folderu i za kilka dni dopiero podczas
    sprawdzania zczają się, że dodałaś rozdział.
    Pewnie to co napisałam nie ma sensu, ale to mój tok myślenia XD Coś w stylu 'fuck logic'. Tak, tak wygląda moje myślenie XD
    Ps. Przepraszam jeżeli wszystko jest pomotane itp. ale jestem na telefonie i chce mi się spać.
    ~EquiKamii

    OdpowiedzUsuń
  8. Aha! I nie smutaj! Jesteś niesamowicie uzdolnioną pisarsko osobą!
    Nie ważne ile będziesz mieć komentarzy, liczy się ilu masz prawdziwych i wiernych czytelników. Kochamy cię ♡♥
    ~EquiKamii

    OdpowiedzUsuń
  9. Opowiadanie jest świetne, naprawdę!!! Ja mogłabym czytać je bez przerwy :) A ilość komentarzy, tak jak pisała Veronica Fenty, nie świadczy o tym, na jakim poziomie piszesz. Ale mogę śmiało powiedzieć, że piszesz świetnie :D Gdy zaczynam czytać rozdział, nawet nie wiem, kiedy się skończył, tak wciąga to, co piszesz :) Może po prostu ostatnia dłuższa przerwa między jednym , a drugim rozdziałem spowodowała mniej wejść... Nie wiem, nie umiem tego wytłumaczyć :( Myślę jednak, że każdy już niedługo zajrzy na twojego bloga i wejścia oraz liczba komentarzy się unormują. Nie smutaj już :)))
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami rozdziały są dodawane rzadko al ten blog jest Suuuuuuuper; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Co się dzieje? Praca, dom, szkoła, obowiązki :P Chyba to XD Ostatnio sama na prawdę mam mało czasu na cokolwiek.

    Opowiadanie jest świetne ale nikt nie siedzi 24 na dobę przy lapie :3 45 komów to dużo. Blog jest świetny, jeden z pierwszych jakie zaczęłam czytać i to dzięki Tobie ilość blogów na które zaglądam jest większa. Nie sądziłam, że o moim ukochanym zespole można pisać takie cuda :D Spoko, są również na tym świecie lenie xD Jak ruszą pupcie to i koma napiszą :3 Nie smutaj.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog jest naprawdę świetny. Ja przyznaje że ostatnio nie komentowałam ale miałam dużo problemów (głównie ze zdrowiem i szkołą :/) oraz postaram się to nadrobić jak tylko będę mogła. Zbliża się koniec roku więc pewnie część osób poprawia co może i nie mają czas czytać blogów. Więc nie martw się na pewno za niedługo będziesz miała bardzo dużo komentarzy ;* - ~Karina

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy teraz wszędzie jest spadek czytelności!? A więc jak mam być szczera to będę. Ten blog trwa już rok i.... zdecydowanie mogę powiedzieć, że jest najlepszy ze wszystkich! Uwielbiam go czytać, komentować i wgl. Mam nadzieję, że nie wpadniesz na pomysł zawieszenia! Mi się po twoim komentarzu odwidziało :p Stawiam ten sam warunek co ty mi! :D Myślę, że się nikomu nie znudził, tylko mało osób ma czas... No błagam. On się nie może znudzić, bo tu ciągle się coś dzieje. Ty nawet jak masz opisać najnudniejszą rzecz na świecie to robisz to ciekawie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra...przyznam się bez bicia ... Czytałam ostatnie rozdziały ale ich nie komentowałam .. Przepraszam ... Będę szczera nie komentowałam ich z lenistwa ale też trochę z braku czasu .( niby testy gimnazjalne napisane ale to jeszcze nie jest koniec szkoły-niestety -,- ) głupio się poczułam... :( Jeśli chodzi o rozdziały , są one świetne *-* naprawdę . Nie patrz na wyświetlenia, pisz to opowiadanie dla siebie .. Byś ty była z nich dumna i szczęśliwa :) Pozdrawiam :***
    ~Paulina Modrzejewska

    OdpowiedzUsuń
  15. No więc khe, khem...wiesz, że jestem tak bardzo lejzi, ale przysięgam- czytam, lecz nie komentuję XD
    A co do spadku czytelników- konkurencja rośnie, powstaje więcej blogów, nowe historie i ludzie pragną czegoś świeżego (?)
    To nie znaczy, że nie masz talentu, bo masz i to widać.
    (Ps: Mogłabyś dawać mniej w rozdziałach dialogów, więcej opisów uczuć, ale to taki mały szczegół)
    No wracając do tematu...konkurencja, nie dziwi cię jak słabsze blogi mają od razu tyle czytelników? Może chodzi o fabułę, bo wiadomo- teraz liczy się oryginalność.
    Ludziom nudzą się romansidła (nie mówię o sobie, bo tego bloga K O C H A M)
    No więc, tak- być może się wypaliło, a twoja długa nieobecność też mogła wpłynąć na spadek czytelników, jak u mnie.
    Nie będę pisać jak wszyscy wyżej, że wspaniale piszesz i bla, bla, bla...
    To już wiesz.
    Napisałam tylko odpowiedź na pytanie.
    Jak patrzę na blogi długodystansowe, z 120 czytelnikami (jest taki jeden o Raurze XD) i 60+ rozdziałami, to autorki mają po 8 komentarzy, także tak tragicznie to tu nie jest ;)
    Nie poddawaj się, a ja czekam na nexta!
    ~Alex

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejj nie smutaj naprawimy to (przynajmniej ja), szczerze mówiąc to nie miałam troszkę czasu no ale BĘDZIE DOBRZE! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Blog jest super ale jest mnóstwo sprawdzianów i popraw ale ja uwielbiam twój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Laska! Zluzuj slipy! xd Wszyscy mają sprawdziany kartkówki itp. itd.
    Moim zdaniem,ważniejsza jest nauka niż od razu biegnięcie do skomentowania twojego bloga. Mówisz,że masz swoje życie. My też mamy wbrew pozorom xd
    Mam nadzieję,że ten komentarz cię jakkolwiek nie uraził.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty!
    Jak Ty możesz mówić, że gorzej piszesz?!
    Pewnie wiele osób nie ma teraz czasu na komentowanie, bo zaraz koniec roku i poprawianie ocen.
    Piszesz genialnie!
    Sama bym tak chciała pisać.
    Ostatnio nie skomentowałam... 2 rozdziałów?
    Chyba tak, ale dopiero teraz jakoś weszłam na bloggera i nadrobię :D
    Faktycznie dużo osób przestało komentować...
    Długo też nie dodawałaś rozdziałów i może dlatego też nie ma tyle wejść.
    Mi się opowiadanie nie znudziło
    I czasami czytam twojego bloga od początku.
    Pozdrawiam cieplutko <3
    Mam nadzieję, że się ilość wejść i komentarzy się poprawi :)
    ~Suza

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje opowiadania są ugh nie wiem jak to opisać one są świetnosuprorewelacyjne !!!!!! Wow jakie długie słowo O_o Hahaha... Wracając... Chyba wiem o co chodzi mogę się mylić, ale może to ta szkoła no wiesz koniec roku się zbliża i może nadrabiają niektórzy nie wiem. W każdym razie nie bądź na nas zła ani smutna. Przepraszamy, wybacz nam plose :( Pozdrawiam :D
    ~~Amelia~~

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie smuć się w wakacje będzie lepiej no wiesz więcej WOLNEGO !!! Yey :P Całuski :**
    ~Klaudia~

    OdpowiedzUsuń
  22. No coś ty !! Twój blog never mi sie nie znudzi !! :3 ;) Ten blog to jeden z najlepszych , które czytam :* A jeśli chodzi o komy !!! Ludzie jednoczymy się i napierdalamy komami (przepraszam za wyrażenie ? :* :p heh choć szczerze ostatnio małoczasu (poprawki multum poprawek żeby wyjśc jakoś z tymi ocenami ) :* ;) Nie smutaj !! :* Zbliżają się wakacje a za tym coraz więcej wolnego czasu = więcej komów (miejmy nadzieje ) :* ;) :3 Uśmiechnij się ze smutną minką nikomu nie do twarzy :* ;) :3 BEDZIE DOBRZEE :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten blog to życie!
    Jest najcudowniejszy! <33
    Czytam wiele meega ff, ale twoje jest zdecydowanie najlepsze! <33 Piszesz takie długie i wciągające rozdziały. Duużo się dzieje, nie jest nudno. Zdecydowanie nie jest nudno! Plus twoje bogate słownictwo i poprawność ...no poprostu I D E A Ł.

    Nie przejmuj się mniejszą liczbą komów ;).
    Może nie wszyscy mieli czas, żeby skomentować, lub poprostu im się nie chciało ;/. Sana dopiero dziś skomentowałam R70 za co serdecznie cię przepraszam ;*. Jest też opcja, że nie wszyscy widzieli nowy rozdział. Teraz było tyle zamieszania, egzaminy.. Może część osób odpuściła sobie blogi i nie nadrobiła zaległości ;)
    Naprawdę nie przejmuj się tym ;*
    Wierni czytelnicy zawsze będą z tobą i to jest chyba najważniejsze <33.
    Jeśli ktoś, kto czytał wcześniejsze rozdziały, a ostatnio sobie olał twój ff, to jego strata!
    Moim zdaniem nie powinnaś przejmować się mniejszą liczbą wyświetleń ;) Pisanie sprawia ci przyjemność i powinnaś nadal pisać, choćby nawet tylko dla tych 30 osób! <33.
    Myślę, że to tylko taki chwilowy kryzys i niedługo wszystko wróci do normy ;*
    Piszesz genialnie! Ci co nie czytają tego ff powinni żałować. My-czytelnicy jesteśmy szczęściarzami ;3 Zawsze będziemy z tobą ;* Na nas możesz liczyć! <33 I nie smuć się ;*
    Czekam z niecierpliwością na next :D
    Głowa do góry <33
    I WANNA SEE YOU SMILE! :D ~~Lau

    OdpowiedzUsuń
  24. Biedactwo, rozumiem Cię że zrobiło Ci się smutno. Wcale się nie dziwię, bo skoro zawsze bylo tyle komentarzy i wyswietlen to przyzwyczailas sie do tego, no i wiadomo sprawialo ci to duza radość :)
    Ale nie martw! Jak zreszta widzisz te wszystkie komentarze pod tym postem to na pewno się usmiechasz. Wszyscy kochamy twojego bloga! Piszesz naprawde jak profesionalistka i zazdroszczę Ci tego daru :)
    Moge się bezs bicia przyznac ze ja tez rzadko bardzo rzadko komentuje. No ale w ogole nie bylo mnie tutaj i na calym bloggerze dosc dlugo i musze to wszystko ogarnac... Ale postaram sie komentowac czesciej :D
    Pisz dalej swoje wspaniale rozdziały Słoneczko i nie przejmuj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piszesz cudownie ! Nie przejmuj się :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoj blog jest wspaniały serio, ale czasami te scenki +18 sa aż za bardzo +18 ;( a poza tym to gut ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś już tutaj, to znaczy że przebrnąłeś/aś przez moje wypociny. Napisz coś, by wyrazić swoją opinię. Będę bardzo wdzięczna 😘
~Julia