sobota, 7 marca 2015

Byle do 23 kwietnia... A może wcześniej? Zobaczymy.

Ostatni rozdział był 9 lutego... a dzisiaj co mamy? Już 7 marca. Jak to możliwe, że tak długo nie ma nic nowego? Odpowiedź jest bardzo prosta... Klasa 3 gimnazjum nie jest sielanką, szczególnie w Społecznym Gimnazjum Językowym. Mamy roboty więcej niż w niejednym ogólniaku. Jest sobota, dokładnie 1:03 w nocy, a ja siedzę nad spisem lektur z klasy trzeciej. Mam do opisania cechy głównych bohaterów, streszczenie utworu oraz wypisać motywy. Coś takiego już zrobiłam z lekturami klasy pierwszej i drugiej... Potem oczywiście będzie z tego kartkówka. 
Oprócz polskiego mam jeszcze angielski, którego nauczycielka się nieco rozpędziła. Nie wiem, czy kojarzycie repetytorium gimnazjalne z angielskiego "Longman", ale nasza klasa aktualnie już to kończy (jesteśmy przy dziale 13), gdzie pozostałe trzecie klasy są przy 6 dziale. Co każdy dział jest kartkówka z minimum 130 słówek i do napisania praca na podany temat...
Pewnie zadajecie sobie pytanie "Kiedy to się skończy?", "Kiedy rozdziały będą się pojawiały normalnie?"... "Kiedy będzie NOWY rozdział?!". Odpowiedź jest zawarta w tytule posta "Byle do 23 kwietnia... A może wcześniej? Zobaczymy."
Dokładnie 23 kwietnia są ostatnie egzaminy gimnazjalne (język obcy) i wtedy upragniony koniec tzw. "Zapierdalingu". Nie wiem, ale może uda mi się coś napisać w między czasie, ale póki co nawet się nie zabrałam porządnie za Rozdział 68. Nie mam za wiele napisane... 
To nie działa tak, że muszę koniecznie siedzieć przy kompie i tworzyć nowe rozdziały. Gdybym tak robiła, nie miałabym życia towarzyskiego. Piszę, kiedy mam czas i przede wszystkim ochotę. 
Postanowiłam napisać tę notkę, aby Was powiadomić o tym, co się dzieje aktualnie w moim życiu i dlaczego blog stracił na swojej aktywności. Przepraszam Was za to bardzo, ale nie mam wpływu na to, ile nam nauczyciele zadają. 
Planowałam dodać Rozdział 68 w ten weekend, ale widzę, że mi się to nie uda. Nie obiecuję, że będzie w przyszłym, czy za dwa, trzy... bo nie wiem. Nie mam bladego pojęcia. 
Zobaczymy jak to będzie.
Jeszcze raz przepraszam.
... Pewnie ta notka nie ma sensu, ale co tam. Musiałam Wam przekazać, na czym my wszyscy stoimy ;)
Trzymajcie się cieplutko i do następnego ;*
~Julia

16 komentarzy:

  1. Znam ten ból, siostro!
    Od razu przyłączam się do twojej notki ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie czekam na next xD

    OdpowiedzUsuń
  3. mam to samo. ;-; Za dużo tego ;-; ale damy rade!! :D Też długo nic nie dodaje. Współczuję i życzę dobry wyników :D ~ Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. To tak...
    No nie mogę za bardzo powiedzieć, że Cię rozumiem, bo jestem w 6 klasie :( Ale też mam teraz codziennie po trzy testy, kartkówki, odpowiedzi, projekty z Angielskiego... Jednym słowem ``Zapierdziel``. Przy książkach siedzę odkąd wrócę ze szkoły, do jakiejś 1/2. I jeszcze dodatkowo nasz rocznik pisze w tym roku z Angielskiego, to jeden dział przerabiamy w 3/4 dni i test, a w między czasie kartkówka, z polskiego nie lepiej, a o matmie to już lepiej nie wspominam.. Zło wcielone, najprostszy Angielski :) Więc mogę częściowo powiedzieć, że Cię rozumiem. Jeszcze nie było mnie 5 tygodni w szkole (włączając ferie) i teraz mam nawet każdą kartkówkę nadrabiać... Ja mam masę nauki, a nie wyobrażam sobie ciebie. Bo u nas w szkole nauczyciele sobie nagle przypomnieli w tym miesiącu, że w kwietniu piszemy ten test :/ Masakra... Nie przepraszaj, bo przecież masz własne życie. Nie możesz siedzieć cały czas i pisać rozdziałów :) Szczerze Ci współczuję. I na twoje rozdziały jest warto bardzo długo czekać :D
    Pozdrawiam cieplutko i powodzenia w szkole <5
    Czekam oczywiście na rozdział 8)
    ~Suza

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, znam to .. 3 gimnazjum .... Też mamy te słówka z angielskiego i tego głupiego niemieckiego ... Na początku klasy 3 , uwielbiałam angieleski ale teraz jak patrze na te słówka i to wszystko to mnie cholera jasna bierze . a do tej masy nauki dochodzą zajecia egzaminacyjne i muszę w tej szkole do 16 :00 siedzieć a jak mieliśmy doradctwo zawodowe to do 18 :00 -,- Nie wiem czy tez tak macie ale, jeden tydzień jest luźny np. Są tylko dwie kartkówki i praca klasowa a w następny tydzień są: 3 prace klasowe, kartkówki i te zjebane słówka, jeszcze z dwóch języków w tym samym dniu ;-; przecież to idzie depresji dostać ... No nic.. W każdym bądź razie pozdrawiam trzecio klasistów gimnazjum .. Damy radę ! Musimy . Oczywiście czekam również na następny rozdział . Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem Cię,
    Powodzenia na testach, sprawdzianach, ogólnie :-)
    Pozdrawiam i życzę więcej wolnego czasu :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh..... Moim zdaniem mam mnostwo roboty w pierwszej kl, to co bedzie w trzeciej?!
    Boje sie
    Ja nie bede naciskac.
    Poczekam
    Sama dodalam rozdzial.... Kiedy? W grudniu? Chyba tak...

    ~Wika

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się wydawało, że druga gim to ostry zapierdol o.O To ja chyba nie chcę iść do trzeciej... No cóż. Ja jako wierna czytelniczka zawsze będę na ciebie czekać. :) Powodzenia w szkole i obyś wszystko pięknie nam zdała kochanie :) :* Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Nasza klasa codziennie ma przynajmniej jeden sprawdzian więc wiem jak to jest . Chociaż jesteśmy w drugiej gimnazjum .Ja będę czekać na rozdział choćby miał się pojawić w wakacje .Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dokładnie to samo, trzecia klasa to zło! Powodzenia w każdym razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem cię... Ja jestem w 1 gim, ale mam siostrę, co też jest w 3... I jest tak jak mówisz
    Ona wgl nie ma czasu!! Cały czas nad książkami... A jeszcze nauczyciele nie chcą, żeby pisali jakieś poprawy na lekcji i musi przychodzić np. 7:00 do szkoły...
    Ale Ty dasz radę! I wszyscy to wiemy :D
    Będę cierpliwie czekać na nexta ;*
    Powodzenia na egzaminach!!! :)
    ~Jula

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochamy to poczekamy <3
    Nie przejmuj się blogami, tylko zajmij się testem. To jeden z najważniejszych w twoim życiu, więc musisz się do niego przyłożyć.
    Taa... inni cię próbują wspierać, mówią o teście szóstoklasisty. Phi. Ja mam w tym roku i szczerze, to się nim w ogóle nie przejmuję. Ale sparwdzian gimnazjalisty to coś bardzo poważnego.
    Więc boga trochę olej. Nikt ci nie będzie miał tego za złe.
    Trzymam za cb kciuki już teraz! Powodzenia!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Życze powodzenia w wszystkim
    -pisaniu bloga :* ;) :)
    -w szkole :3 :32
    -i tak ogólnie :* ;) :) :32 hah
    Pozdrawiam :* ;) na twoje rozdziały moge nawetmesiącami czekać --WARTO !!! :* ;) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja cię też rozumiem 3 gim to jakas maskra sprawdziany i te inne rzeczy na glowie za duzo tego mozna sie wykonczyc ale coz test trzebazdac bo inaczej bedzie kicha ... zyczę weny i pozdrawiam
    ~ Natalia

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozumiem. Ja ledwo zaliczyłam sesje a już w kwietniu kolejna fala egzaminów -.-

    Tak czy siak jak ktoś ma ochotę to zapraszam :D

    http://sometimes-rosslynchstory.blogspot.com/2015/03/rozdzia-i_6.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Cię do LBA! Gratuluję nominacji ;) Pytania są u mnie w zakładce:
    http://i-love-you-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś już tutaj, to znaczy że przebrnąłeś/aś przez moje wypociny. Napisz coś, by wyrazić swoją opinię. Będę bardzo wdzięczna 😘
~Julia