wtorek, 16 grudnia 2014

Roczek *.* plus ważne informacje + konkursik :)

10... 9... 8... 7... 6... 5... 4... 3... 2... 1...

To już ROK! 



1. Roczek *.* mojego kochanego Baby I think I've lost my mind! I jak tu nie być dumnym? :D
Dzisiaj, czyli 16 grudnia 2014 mija dokładnie rok czasu, od kiedy założyłam tego bloga i rozpoczęłam współpracę z platformą Blogger.com. Dzięki tej pracy rozwinęłam swoją wyobraźnie, zyskałam wielu czytelników mojego opowiadania i poznałam naprawdę wspaniałych ludzi.

Z tego miejsca chciałabym Wam wszystkim za to wszystko podziękować. Gdyby nie Wy, opowiadanie dawno miałoby swój koniec.
To Wy nakręcacie tę machinę!
Dziękuję Wam za 97 165 wyświetleń oraz 2 186 niezwykle motywujących komentarzy. Nadal nie mogę uwierzyć, że ten blog tak się rozkręcił. Nie dochodzi to do mnie... Pamiętam co sobie mówiłam zakładając go "Będziesz pisała dla siebie, bo nikt się tym nie zainteresuje." 
A tu proszę! Mam aż 92 wiernych czytelników. Jak dla mnie to naprawdę spora grupka. Pamiętajcie, że kocham Was wszystkich i mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości spotkamy się osobiście na jednym z koncertów R5 <3 Kilka osób nawet mi pisało, że chce mój autograf, haha :D 

A teraz z innej beczki. Wiele czytelników domaga się takiego uogólnienia (sama nie wiem jak to ująć) wydarzeń w następnych rozdziałach. Nie chcę Wam spoilerować, bo to przecież nie oto tu chodzi, ale mogę Wam co nieco powiedzieć... a mianowicie:
- Gavin powróci. Oj, tak. Mam naprawdę fajny (według mnie) pomysł na jego rolę w tym opowiadaniu. Już się nie mogę doczekać tych rozdziałów :D 
- Nie minie nam również wesele Rydellington, na którym również będzie się działo
- Magda i Riker? Hmm... mam w głowie kilka wersji związanych z nimi i nie wiem, którą z nich mam wybrać. Muszę się zastanowić 
- R5 czeka trasa, nagrywanie albumów, a Ross będzie nagrywał TBM2  (cała akcja dzieje się w roku 2013-2014, dlatego wszystko jest takie opóźnione)
Czy coś jeszcze? Sama nie wiem...
A, zapomniałabym! Cassidy Morgan również powróci... ale to o wiele później. Pamiętacie ją w ogóle? To ta blondi co porwała Rossa i tak dalej. 

A teraz takie sprawy organizacyjne... 
Blog będzie miał 100 rozdziałów, nie więcej, ani nie mniej. Będą one dzielone na części tak, by jak najdłużej prowadzić to opowiadanie.
Wiele osób pisało mi na fb, gg i tt (jakie skróty haha), że chce zdjęcia postaci, które się pojawiły choć raz w opowiadaniu. Postaram się to zrobić w najbliższym czasie... ale według mnie lepiej jest jak samemu sobie wyobrażasz wygląd danego bohatera. No ale skoro chcecie, to mogę zaktualizować zakładkę "Bohaterowie".
- Pewnie większość z Was zdążyła już zauważyć zmianę wyglądu bloga. Tak, znów to zrobiłam. Bawiłam się CSS'em i tak oto powstał mój DRUGI w życiu szablon. Jestem naprawdę zaskoczona rezultatami, bo wyszedł naprawdę ładny... Ta skromność :D 


2. Konkursik! #YAY
Wpadłam na pomysł, by zorganizować taki mały konkurs na One Shoty. Wiem, wiem że nie jest to oryginalny pomysł, ale zawsze chciałam coś takiego zrobić i teraz trafia się idealna okazja. Ogłaszam ten konkurs akurat na długą przerwę świąteczną, aby każdy z Was miał możliwość napisania takiego O.S. Mam nadzieję, że kilka osób weźmie w tym udział :D 
Pewnie zastanawiają Was nagrody, prawda? No pewnie, że tak <3 
A więc... ekhem...
1 miejsce: otrzyma przedpremierowo nowy rozdział (czyli prawdopodobnie Rozdział 65. Rozdział 64 i 63 opublikuje jakoś w międzyczasie) oraz *werble proszę* kulminacyjną scenkę Rozdziału 69, HAHA
2 miejsce: otrzyma przedpremierowo nowy rozdział (napisałam wyżej, który dokładnie)
3 miejsce: pod 3 rozdziałami będę promowała bloga danego autora, chyba że akurat to miejsce przypadnie osobie, która takiego bloga nie posiada, wtedy wymyślę coś innego 
Mam nadzieję, że takie nagrody Was zadowalają. Pewnie zastanawia Was, czy będą jakieś wyróżnienia. Jeszcze nie wiem. Zależy to od ilości nadesłanych prac oraz od poziomu ich napisania :D
Oczywiście zapomniałam napisać o tematyce O.S. hmm... myślę, że skoro jest to blog o R5, a my wszyscy należymy do R5Family, to tematem będzie R5 XD Oczywiście jeśli ktoś chce, może napisać również o Raurze. Możecie pisać o wszystkim, ale musi to być związane z całym zespołem lub z poszczególnymi członkami :D
Przysyłajcie O.S. na mój gmail: julia.hejnar4@gmail.com
Termin przysyłania prac: 31 grudnia 2014 do godziny 20.00 
Termin rozstrzygnięcia konkursu przewiduję na pierwszy tydzień stycznia.
- Najpierw pojawi się post z informacją o zajętych miejscach, a następnie będę publikowała posty z Waszymi One Shotami.
Całuski ;**
~Wasza dumna jak paw 

Jeżeli zdecydujecie się napisać O.S. proszę powiadomcie mnie o tym w komentarzach poniżej.
Dziękuję :D

34 komentarze:

  1. Gratuluje! Naprawdę minął już rok? :D
    Co do konkursu...mam kilka O.S, może nawet wezmę udział w konkursie. Muszę się zastanowić. Nigdy nie brałam w takim czymś udziału. Zawsze się bałam. Może spróbuję. Więc możesz oczekiwać wiadomości ode mnie, aczkolwiek nie jest to 100 procentowo pewne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tutaj dopiero od pół roku, ale dzielnie siedze tutaj codziennie, twój blog uzależnia :p
    O matko 100 rozdziałów? Moje życie potem będzie nudne :/ mam nadzieje, ze zaspokoje sie wampirami.
    Dziekuje, ze piszesz i zycze dalszych sukcesów! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze... Może coś napisze :D
    A jakiś określony temat trzeba? :)

    ~Roxanna

    OdpowiedzUsuń
  4. HURRAY!
    Już rok? Rany, ale świetnie ^_^
    Gratuluję! ^^
    Z tej okazji życzę Ci mase nowych czytelników/ obserwatorów, kolejne tysiące wyświetleń, dużo komentarzy. Jeszcze raz gratuluję!
    Mimo, że nie czytam tego bloga od samego początku i nie jestem tutaj rok, tylko kilka miesięcy. Przywiązałam się :')
    Też mam nadzieję, że Cię kiedyś spotkam ^^ i też chcę autograf ;)
    Co do następnych rozdziałów...
    Ciekawie się zapowiada.
    Najbardziej nie mogę się doczekać wesela Rydellington ^^ coś czuję, że będzie się działo ^^
    100 rozdziałów...
    Wiem, że to i tak dużo, ale z twoim blogiem szkoda się żegnać :/
    Co do konkusu... Biorę udział! ^^
    A jest jakiś określony temat czy można pisać o czym się chce?
    Okay.
    Pozdrawiam, życzę dużo weny i tego aby twój blog rozwijał się w najlepsze :** ⭐️💎

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej! O.S super pomysł z konkursem. Na pewno wezmę udział. Xd ale moje błędy ortograficzne uuuu. No ale mniejsza liczą się chęci. A jeśli chodzi o roczek.... aaaaa to już tyle czasu ale wiesz , ze to też w pewnym sensie jest rocznica naszej znajomości. :) Juhu patrz minął rok a my ani razu się nie widziałyśmy... trzeba to nadrobić xd Oksi ja kończę i kocham pa :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ^^ to już rok?! Taki wspaniały rok z twoim ff <33. Gratuluję! =D Też jestem z cb dumna ;3. Jesteś najlepsza! Kolejne rozdziały zapowiadają się .... Mmm.... CUDOWNIE! =D. Szkoda że bd tylko 100 rozdziałów ;c uzależniłam się od tego bloga i trudno bd się z nim rozstać ;((. Mam nadzieję że bd pisać dłuuugie i wieloczęściowe rozdziały żeby jak najdłużej je czytać ^^. Ale ... zostaje mi jeszcze blog o wampirach :D. Także życzę weny i czekam na kolejne rozdziały =3 KC ;* ~~Lau

    OdpowiedzUsuń
  7. A co do O.S to rzeczywiście ... uwielbiam pisać i mam kilka pomysłów, ale nwm czy wezmę udział w konkursie, bo przy twoim opowiadaniu to tylko bym się skompromitowała ;((. Ty jesteś najlepsza i nawet nie myślę o konkurowaniu z tobą ... Tylko boję się ośmieszyć przed tobą ;> Ale ... Jeszcze się zastanowię :3. Soo ... Do następnego ;) ;* ~~Lau

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie ogar ale nwm co to One Shoty ale chce wziac udzial

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu, to już rok? :3
    Co prawda nie jestem czytelniczką od początku,
    Ale od 23 rozdziału :3
    Mmm nawet pamiętam XD
    Tak, nie da się zapomnieć jak zarywałam noc, aby wszystko nadrobić :3
    Także pamiętam jak o 2 w nocy dodawałam posta na grupie, że ten blog jest taki zajebisty *o*
    A ty skomentowałaś:
    "Dziękuję, wiem :D Każdy mi to mówi"
    Hahahah tak, wszytko pamiętam <3
    Pamiętam jak ryczałam przy niektórych momentach, a przy innych śmiałam się leżąc na podłodze :D
    Wywołujesz tyle emocji u czytelników, tak wspaniale piszesz, że tylko pozazdrościć ;__;
    Twoja wyobraźnia zaskakuje z każdym rozdziałem i pokazuje jak bardzo kochasz pisać ♡
    Nie poddałaś się mimo wielu komplikacji (min. Ta ostatnio)
    Pokazałaś nam jak nas kochasz jako czytelników ♡
    Dziękuję, że stworzyłaś tego bloga i pozwoliłaś nam czytać to cudo :*
    Życzę Ci weeeny i obyś nas jeszcze długo nie opuściła :D
    Oczywiście gratuluję sukcesu, jaki odniosłaś ;*
    ~Alex ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju! Gratuluję sukcesu! Należy ci się.
    JA CHCĘ WZIĄĆ UDZIAŁ! MOGĘĘĘĘ?! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że możesz. Jak chcesz, to bierz! HAHAHA XD
      ~Julia

      Usuń
  11. Już rok, ale ten czas szybko leci :*
    Jak woda xd
    Gratuluje sukcesu ;*
    Życzę weny i wszystkiego czego tam zapRagniesz xd
    Walcz dalej żebyś dotrwał do 1000 rozdzialu
    Kocham cię ♥
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham tego bloga.
    Cieszy mnie to, że już minął rok.
    Pozdrawiam i miłego dnia
    Destiny

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! ;3
    Ja właśnie zaczęłam pisać 1shoota i mam takie szybkie pytanie:
    jest jakiś limit długości? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma... ale nie przesadzajmy z tą długością XD HAHA
      ~Julia

      Usuń
    2. Haha, okay, postaram sie nie przesadzic, chociaz znajac mnie... XD xD

      Usuń
  14. Cieszę się , że się cieszysz :)
    Cieszę się z Twojego sukcesu :)
    A z konkursem ... zobaczy się jeszcze :D
    I ( chamska reklama) oczywiście zapraszam do siebie :)
    http://ross-laura-i-ich-polska-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hay! Yolo! xD
    (wiem,odbija mi... jestem po wigilii-klasowej xD)
    Takie pytanie. czy mogę napisac z przyjacielem? ^^
    xD on nie bloguje wiec link by był na moj blog? Można by tak? czy miałabyś coś do tego? xD
    Pozdrawiam!
    YOLO! XD
    mój blog: http://r5-story-love.blogspot.com/ wpadłabyś? Jestem nowa w hmm ''swiecie'' bloggera xD Historia o Riku jako nauczycielu geografii xD zapraszam i czekam na odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że możesz :)
      I z checia wpadnę, jak tylko przeczytam boską książkę *.*
      ... Jezu, jak ona mnie wciągnęła...
      ~Julia

      Usuń
    2. w 100% cię rozumiem xD też znalazłam taką moją ''perełkę'' która koniecznie musze dokończyc :D pozdrawiam ;*

      Usuń
  16. Wzięłam się za pisanie One shota. Zdecydowałam się na Raurę. Trochę niby nie moje powołanie, bo nie jestem za tą parką, ale to też jednocześnie wyzwanie dla mnie. Niby napisałam już jeden One Shot z Raurą, ale teraz postanowiłam wybrać bardziej... 'oryginalniejszą' tematykę. Nie wiem co z tego wyjdzie, zobaczymy :)
    Pozdrawiam i czekam na rozdział, moja kochana Juleczko :)
    Weronika <333

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy rozdział? ^^ xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale mie mam na razie czasu. Święta sie zbliżają, a ja musze pomóc w domu... sprzątanie, gotowanie... jak sie uda to może dodam coś przed świętami
      ~Julia

      Usuń
  18. Wysłałam One shota :D
    Jak coś to przepraszam że jesteś na to 'coś' skazana xD Pisałam pierwszy raz w życiu xD Buziaki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę doczekać się następnego rozdziału i wesela Rydellington ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę doczekać się następnego rozdziału i wesela Rydellington ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. To już rok! :D
    Zaczęłam ten blog czytać dopiero od 40 rozdziału. Pamiętam jak po nocach do 3 siedziałam choć na drugi dzień była szkoła, tylko po to żeby to nadrobić. Haha.
    I zapraszam do siebie na http://suzi-l.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. To już rok!!! :D
    Pamiętam jak po nocach siedziałam do 2 czy 3 w nocy i nadrabiałam rozdziały, choć na drugi dzień była szkoła. Haha. Zapraszam do siebie na http://suzi-l.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ehh to już rok :) Ja znalazłam bloga jak miał pół roku xD KOcham tego bloga <3 Co do OS to spróbuję swoich sił, ale nie jestem w tym najlepsza XD

    OdpowiedzUsuń
  24. Może napiszę OS ale ośmieszę się przy tobie o.O xd Bo ty tak zajebiście piszesz ♡☆
    __Osoba, która jest za leniwa, żeby się zalogować na swoje konto...
    ~~ Louder Forever

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś już tutaj, to znaczy że przebrnąłeś/aś przez moje wypociny. Napisz coś, by wyrazić swoją opinię. Będę bardzo wdzięczna 😘
~Julia