poniedziałek, 13 października 2014

Plagiat...??


Zostałam niesłusznie oskarżona o kopiowanie WSZYSTKIEGO z bloga http://lovemelikethat-r5.blogspot.com/, którego czytam i komentuje, a jego autorka również czyta mojego bloga.
Co do pierwszego zdjęcia. Droga Nancy:
Po pierwsze: miejsce akcji
- Mój blog nie jest jedyny, gdzie akcja dzieje się w Los Angeles
- Większość ff o R5 dzieje się w LA...ciekawe czemu...a czekaj wiem. Oni tam mieszkają... powiem Ci że nie przemyślałaś tego argumentu.
Po drugie: powrót Emmy do PL
- nie będę tutaj spoiler'owała bo to nie o to tu chodzi, ale powiem Ci, że JA mam już plan na cały blog od początku do końca...gdybyś nie zauważyła Emma wraca z dwóch powodów:
1) Jej mama zastała zwolniona
2) Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia 
Po trzecie: Rocky i Alex
- Dodając tą postać do opowiadania nie sądziłam, że będzie ona z Rockym. Myślałam raczej o Isabelly (dziewczyny z Francji) a nie o niej.
- Z racji tego, że prawdziwy Rocky ma dość bliskie stosunki z Alexą Dowd pomyślałam, że czemu niby Alexa/Alex/Lex Rooney nie może być jego dziewczyną? 
Nie zżynam od nikogo, bo to nie oto chodzi w pisaniu opowiadania. Piszę je dla siebie, a że akurat ktoś to czyta to jest to jakiś plus. Zakładając to opowiadanie nie sądziłam, że ktokolwiek tutaj zajrzy...
To prawda, sama piszę, żeby nie kopiowano i DOSTOSOWUJE się sama do tego. Nie kradnę pomysłów od innych bo dobrze wiem, jak trudno jest wymyślić coś nowego, niesamowitego...sama dobrze o tym wiem. 
Na blogu Igi jakbyś zauważyła dzieje się zupełnie inna akcja. Czepiasz się mnie, że akcja dzieje się w LA, co według mnie jest beznadziejnym i bezsensownym argumentem, bo większość ff o R5, jak mówiłam wcześniej dzieje się w LA...drugim argumentem przeciwko mnie, było to, że główna bohaterka wraca do Polski...Tak jak napisała Stupid Whore w komentarzu wiedziała o tym już o wiele wczesniej, bo pomagała mi w spisaniu jednej sceny...a co do Rocky'iego i Alexy/Alex/ Lex już wytłumaczyłam...teraz sporo osób dobiera go z dziewczyną o taki imieniu, ze względu o jego prawdziwe życie...
NA KONIEC DODAM, ŻE IGA MARY LYNCH NIE OSKARŻYŁA MNIE O JAKIEKOLWIEK KOPIOWANIE, A TO JEJ (TAK MI SIĘ WYDAJE) POWINNO ZALEŻEĆ NA TYM, A NIE CZYTELNICZCE....AUTORKA POWINNA SIE TYM PRZEJMOWAĆ. TAK SAMO JAK BYŁA AKCJA Z KOPIOWANIEM BLOGU O BAD BOYU ROSSIE I TO AUTORKI WZIĘŁY SIĘ ZA TO, A NIE CZYTELNICY.
Jeżeli Iga nic do tego nie ma, nikt nie powinien mieć. Sama czytam jej bloga i stwierdzam, że nasze opowiadania się różnią i NIE SĄ TAKIE SAME!!! CHYBA NIE WIESZ JAK WYGLĄDA SPLAGIATOWANE, ZERŻNIĘTE opowiadanie....nasze są różne...opowiadają o jednym zespole, ale o różnych wydarzeniach!
NAJWAŻNIEJSZE MOMENTY (MIEDZY INNYMI):
- EMMA MIESZKAŁA W CHICAGO
- ROSS ZOSTAŁ PORWANY I STRACIŁ PAMIĘĆ
- MAGDA JEST W CIĄŻY Z RIKEREM
- EMMA PORONIŁA
- RYDEL I ELLINGTON SĄ ZARĘCZENI
- ZESPÓŁ DOPIERO MA W PLANACH WYRUSZENIE W TRASĘ PO EUROPIE, KTÓREJ NIE DAŁO SIĘ NIE DODAĆ DO CAŁEGO OPOWIADANIA
- JEST WĄTEK Z EP-KĄ HMUOY
I WIELE, WIELE INNYCH.
To, że oskarżyłaś mnie na podstawie 3 POWTARZAM 3 rzeczy było czymś nieprzemyślanym, a ja jako szanująca się pisarka nie pozwolę, by przeszło to bez żadnego poruszenia...do tego nie pozwolę sobie, żeby takie rzeczy pisano do mnie z anonima...
Dziękuję za uwagę.
~Julia 

22 komentarze:

  1. Pozdrawiam panią, która oskarżyła cię o plagiat - gratuluję blondyzmu, to nieuleczalne, wybacz.

    ALE Z Z TYM LA TO DOJEBAŁA.
    NO BEKA XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie Julia tak trzymaj :3 kocham twojego bloga <3 a co do tego masz 100% racje !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze: hahahahhahahahahahhaha
    Po drugie: hahahahhahahahahahahahaha
    Po trzecie: hahahahahahahahahahaha
    Twój blog i Igi? Serio? Identyczne? Ten, kto Ci to napisał chyba nie czyta Waszych blogów. Są kompletnie różne. Jeszcze się nie dopatrzyłam jakichkolwiek podobieństw. Obie jesteście twórcze i oryginalne.
    Masz całkowitą rację i popieram Cię w 100%.
    Drogi Anonimku, (no właśnie, z anonima to każdy może sobie pisać)
    Jak Ci się coś nie podoba to nie czytaj; nikt Cię do tego nie zmusza ;)
    Te argumenty są po prostu śmieszne. Przyznaj, że zazdrościsz Julii talentu, z resztą jak większość osób czytających jej blogi.
    Julia, brawo za postawę. Zazdroszczę Ci odwagi. Ja bym się chyba załamała, gdyby mi ktoś coś takiego napisał.
    Olej to i pisaj rozdział, bo nie mogę się doczekać.
    xoxo
    ~Bekuś~

    OdpowiedzUsuń
  4. CO?! Że niby Julka kopiuje?!
    Kogoś chyba naprawdę powaliło! >_<
    Julka wkłada w każdy rozdział serce, stara się i poświęca swój czas!
    Jest wspaniałą i utalentowaną pisarką i od niego nie kopiuje!
    Czytając inne blogi, można wpaść na jakiś podobny pomysł lub trochę z naciskiem na TROCHĘ się zainspirować i to nic złego!
    Ludzie czytają swojego blogi nawzajem właśnie, żeby znaleźć inspirację!
    Inspirację - nie skopiować czyjś pomysł, tylko się zainspirować!
    Jest różnica -,-
    Julka nie przejmuj się kimś takim ;*
    Jeżeli autorka tamtego bloga czyta Twoje opowiadanie, to gdyby coś była nie tak, to by do Ciebie napisała...
    A takie komy to DNO >_<
    Nie przejmuj się nimi i tyle ;*
    My wiemy, że jesteś uczciwa i piszesz sama <3
    Pozdrawiam ;*
    Katarina

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się, my ci wierzymy. Jakiejś kretynce się nudzi. My wiemy, że ty to sama piszesz. Nie denerwuj się, kochamy cię i wspieramy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. P.S. Blog Julki powstał WCZEŚNIEJ, więc raczej pomysłów i fabuły skopiować nie mogła >_<
    Logika! -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahhahaha ta akcja mnie rozwaliła, dziewczyna ma chyba kompleksy że sama nie może wymyślić czegoś oryginalnego, i chyba nie wie co to plagiat, ale cóż zawsze jacyś ludzie którzy zazdroszczą talentu się znajdą, nie przejmuj się bo ten ktoś nawet nie ma odwagi, i pisze z anonima żal takich ludzi -_-
    a blog, był, jest i będzie zajebisty i jedyny w swoim rodzaju, własnoręcznie wymyślony i najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacznijmy od tego, że ja wypowiadałam się jak najbardziej kulturalnie i nikogo nie obażałam, czego nie można powiedzieć o komentarzach powyżej. Ja tylko stwierdziłam fakty oparte na moim mniemaniu a wy mnie wyzywacie od kretynek i zaczynacie temat, jak to koleżanka wcześniej ujeła, blondynizmu. Może byście się zastanowili co wy w ogóle piszecie?! Chyba żyjemy w cywilizacyjnych miejscach i chcę wam powiedzeć że to jest forum jak najbardziej publiczne, więc obrażanie kogoś w miejscu publicznym w sieci można podstawić pod pewien paragraf prawny. Ale ja nie jestem suką i nie będę o nikim żadnych obraźliwych rzeczy pisała i tylko wam mówie że może warto się zastanowić zanim coś napiszecie -.-
    Pomimo licznych różnic w obydwu blogach istnieją również liczne podobieństwa, z tym chyba się zgodzicie, a jeśli nie to radzę się wczytać w oba blogi.
    Kolejna kwestia... Przecież do cholery mówiłam że chyba to oczywiste że całego bloga nie zerżneła tylko niektóre pomysły.
    I chyba wy nie wiecie co to plagiat. Nie polega on na kopiowaniu wszystkiego. Nawet najmniejsze elementy podlegają przepisom, więc jak nie znacie się na tym to raczej nie wypowiadajcie się.
    '...ma kompleksy i nie umie wymyślić niczego oryginalnego' chyba ja nie mam bloga więc co ja mam wymyślać? XDD ja tylko się wypowiadam co o tym myśle, nie wolno?
    Hejtuje z anonima i jestem taka odważna? Chyba się podpisałam?! Pisze z anonima bo nie mam gmaila. Dziecko weź to na logike, trochę myślenie jeszcze nikomu nie zaszkodziło.
    Żal mi takich ludzi jak wy. Zastanówcie się najpierw zanim coś napiszecie.
    I Z TEGO OTO MIEJSCA POZDRAWIAM MOJĄ KOCHANĄ IGUSIĘ :-***** ;]
    Buźka,
    /NANCY

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha to ty męstwa najleprze a nieona i jak ktoś ściąga to ona

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wydaje mi się, żeby to był plagiat... Masz po prostu dobry pomysł na bloga, a ona tylko zazdrosci, bo ona takiego talentu nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. '...ma kompleksy i nie umie wymyślić niczego oryginalnego' chyba ja nie mam bloga więc co ja mam wymyślać? XDD ja tylko się wypowiadam co o tym myśle, nie wolno?- tak napisała w komentarzu wyżej ;) Nie będę tu mówiła, kogo ona mi przypomina, bo kochana ♡~Smile~♡ sama się domyślisz :)

      Usuń
    2. Oj proszę cię, cały czas mi to wypominasz. Miałam prawo do konstruktywnej krytyki. Proszę cie, ja chwalę dobre blogi...

      Usuń
  11. Tak, teraz sie mnie czepiajcie -_- ja chyba nikogo nie oskarżyłam publicznie o plagiat więc mnie w to nie mieszajcie i czytajcie ze zrozumieniem. Pokój na świecie ✌️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcemy byś czuła się urażona, ten post i komentarze nie są przeciwko Tobie, tylko w obronie Julii :) Staramy się udowodnić, że obydwa blogi są oryginalne i nie ma w nich dużych podobieństw ;)
      Mogły Cię urazić niektóre komentarze, ale nie bierz tego do siebie, bo nie jesteś niczemu winna, tak jak i Julia ;)
      ~Alex

      Usuń
  12. I poza tym Anonimie, czy ja kiedykolwiek ściagnęłam coś od Julki? No chyba nie :/

    OdpowiedzUsuń
  13. EEEEE o.O Takie WTF?

    Plagiat... to słowo już mi wychodzi tyłem ;/ Ten blog jest plagiatem? YYYyyyYyyyy NIE XD Raczej jest podmiotem westchnień i zazdrości ,,czeku ona tak umie a ja nie?" xD

    Moje słodkie, skromne przemyślenie xD

    Oskarżać o coś takiego podając 3 marne argumenty? Anonimku.... wstyd :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Krytykujecie człoweka tylko dlatego że wyraził swoje zdanie, ok./Nancy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinie? Wg mnie to nie jest "opinia", a oskarżenie.
      Widzę Nancy, że się podpisujesz, ale napisałam ogółem, bo jakbyś nie zauważyła na zdjęciu nr 2 komentarz nie jest podpisany...nwm czy to Ty, czy też ktoś inny...
      Napisałam ten post, by wyjaśnić Ci, co ja o tym sądzę i pokazać, że zdarzenia nie są kopiowane i obronić swoją osobę w tej sprawie :*
      Nie chcę kłócić się z ludźmi...nie lubię tego Nancy.
      Czasami krytyk jest krytykowany za swoje zdanie a szczególnie teraz...witamy w XXI wieku ;)
      ~Julia

      Usuń
    2. Co innego zacząć jak ty to Nancy ujęłaś "opinie" od "Kopiujesz od kogoś bloga, nie całość, ale pomysły", a "Moim zdaniem sceny z twojego bloga są podobne do scen z takiego i takiego bloga. Może to tylko zbieg okoliczności.."- gdybyś napisała w taki sposób, okey, sprawy by nie było i zdanie brane by było w innym kontekście. Ale sposób w jaki tamten komentarz napisałaś ma taki charakter, że jak się czyta, ma się wrażenie, że oskarżasz Julię o plagiat.

      Usuń
  15. Powiem szczerze tak:
    MACIE NIEZIEMSKIE PROBLEMY. NAPRAWDĘ. Uwielbiam takie głupie kłótnie xD po co siebie nerwy psuć? Uśmiechnij się i miej na to wyjebane. Tak jak ja na Alex. XD dziękuję. Dobranocz, dobrych snów :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżu xd
    Już ludzie po prostu nie mają się czego czepiać - też raz byłam posądzona o kradzież pomysłu - po prostu zignoruj.
    Tej osobie po prostu się nudzi i nie ma o co posądzać w realu, więc sobie siądzie do komputera i bachhhhhhhhhhhhhhhh.
    Po prostu się nie przejmuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli mam być szczera to oskarżenie o plagiat bez jakichkolwiek dowodów jest szczytem chamstwa. Nie chce Cię droga Nancy obrazić, ale taka jest prawda. Oba blogi różnią się od siebie i to zasadniczo. I jakbyś nie zauważyła, wszystko to co powiedziałaś można by było użyć do co drugiego bloga o R5. ~blog o Raurze? To przecież plagiat innego bloga o Raurze!! Bo co? bo Ross jest z Laurą!! Anna? To samo imię widziałam na innym blogu!! To plagiat!!~ nie uważasz, że takie oskarżenia są co najmniej śmieszne? Proszę przemyśl to. Ty tutaj mówisz o paragrafach, ale tak naprawdę nikt Cię nie obraża. O to samo mogła by Cię Julia posądzić. Serdecznie pozdrawiam :)
    P.S. A Ty Julia się nie przejmuj :) każdy kto czyta oba blogi wie, że żaden z nich nie jest plagiatem drugiego :) Kocham <5

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli jesteś już tutaj, to znaczy że przebrnąłeś/aś przez moje wypociny. Napisz coś, by wyrazić swoją opinię. Będę bardzo wdzięczna 😘
~Julia